banken
Het speelveld van de banken branche is in korte tijd compleet veranderd. De focus is verschoven van “digitaal doen” naar “digitaal zijn”. Vrijwel alle diensten zijn inmiddels “digital first”.
HET SPEELVELD van de bank is IN KORTE TIJD VERANDERD
Van zorgen over kapitaalbuffers, interne cultuur en klantfocus is de aandacht verlegd naar digitalisering en het gevecht tegen economische criminaliteit. De thema’s die nu spelen zijn voor een groot deel IT-gerelateerde thema’s. Vrijwel alle diensten zijn inmiddels “digital first”.
Met Team Rockstars hebben we een ruime ervaring in de bankensector. Met uitgebreide kennis van cloudmigraties, (cloud)security, big data en compliance. We helpen banken graag in de race met directe concurrenten, fintechs en big techs die staan te popelen om de markt te betreden.
Benieuwd hoe een samenwerking met ons eruit zou kunnen zien? Neem contact op.
contact
wat banken van fintechs kunnen leren
Waar nog geen 15 jaar geleden 3 van onze banken in het lijstje van top-30 grootste bedrijven ter wereld stonden, is de FinTech Adyen in zijn eentje tegenwoordig meer waard dan ABN AMRO en ING bij elkaar.Maar overal waar ‘te’ voor staat, is niet goed. En dat geldt ook voor ‘te succesvol’. Hoe kunnen we deze groeipijnen overkomen? We gaan back to the basics.
In de whitepaper bespreekt Koen Aerts, CTO @ Team Rockstars IT, de volgende topics:
Customer fit: keep it simple
Fail fast: win quickly
Communication is key: channel your priorities
Dare to be secure: security by design
Spread the change: talk to early adaptors
Four eyes rule: customized help
Download whitepaper
Over de auteur
Koen heeft jarenlange ervaring in de software industrie en heeft een duidelijke visie waar deze markt heengaat. Hij heeft een sterke passie om software ontwikkelaars een podium te geven en bekend te maken. Vanuit maatschappelijke betrokkenheid is hij al jarenlang voorzitter van Devoxx4Kids Nederland.
happy developers, happy customers
- Rockstars tevredenheid 8.7
- 87% wordt verlengd
- Klantwaardering 8.5
Onze IT-Rockstars scoren hoog op werkgeluk (gemiddeld cijfer 8.7) , 87% van de klanten willen IT-Rockstars langer op project houden, en klanten waarderen IT Rockstars enorm (gemiddeld cijfer 8.5)